O día 29 de outubro de 2018, a Asociación ÉRGUETE  en colaboración coa Concellería de Igualdade do Concello de Vigo   impartirá o obradoiro  “Incorporación de xénero nas adiccións. Importa como che Vexo?”

Este obradoiro, dirixido a profesionais que traballen na  atención as persoas con conductas adictivas no Concello de Vigo,é un espazo formativo que pretende a reflexión sobre  qué facemos para a inclusión da perspectiva de xénero nos nosos programas e qué podemos facer.

A formación estará a cargo de Patricia Martínez Redondo, Educadora Social e Antropóloga experta en Xénero e Drogas.

El día 29 de Octubre de 2018, la Asociación Érguete en colaboración con la Concellería de Igualdade del concello de Vigo, impartirá el obradorio “Incorporación de perspectiva de xénero nas adiccións. Importa como che Vexo?”

Este obradoiro, dirigido a profesionales que trabajen en la atención de personas con conductas adictivas en el Concello de Vigo, es un espacio formativo que pretende la reflexión sobre qué hacemos para la inclusión de la perspectiva de género en nuestros programas y qué podemos hacer.

La formación estará a cargo de Patricia Martínez Redondo, Educadora Social y Antropóloga experta en Género y Drogas.

INCORPORACION DA PERSPECTIVA DE XENERO NAS ADICCIONS EN GALEGO page 1INCORPORACION DA PERSPECTIVA DE XENERO NAS ADICCIONS EN GALEGO page 2