"As persoas usuarias das vivendas de acollida da Asociación Érguete confeccionan pantallas protectoras contra o coronavirus"

As persoas que residen nas tres vivendas de acollida que a entidade ten en Vigo aproveitan estes días de confinamento para por “o noso gran de area na loita contra a emerxencia sanitaria”
Vivendas acollida asociacion erguete confeconan pantallas protecion covid19 2

A emerxencia sanitaria provocada polo coronavirus tamén confinou en casa ás persoas usuarias con problemas de adiccións que residen nos tres pisos de acollida que a Asociación Érguete ten en Vigo. Estes días “tamén queremos axudar”, explica, e xunto as educadores sociais que conviven con eles durante todo o día comezaron a confeccionar pantallas protectoras contra o coronavirus para aportar “o noso gran de area na loita contra esta emerxencia sanitaria”.

O material para as pantallas foi doado polo Centro Integrado de Formación Profesional de Coia, as persoas usuarias as montarán e o luns as entregarán para que o pensonal do centro de Coia as reparta aos colectivos sociais en primera liña contra o virus e que máis o necesiten. A coordinadora do programa de vivendas da Asociación, Javier Alonso, explica que “están moi contentos por poder axudar nesta situación”, que para eles tamén é moi difícil. Son conscientes que son colectivo de risco e teñen medo, “pero iso non lles para”, destaca Alonso.

Con esta actividade as persoas usuarias inclúen unha actividade na nova rutina diaria que teñen en casa. Xa non hai actividades fóra, pero a intervención adaptouse para continuar no seu camiño contra as adicción e a súa completa reinserción social.

Vivendas acollida asociacion erguete confeconan pantallas protecion covid19