"II Edición – Xornada de Incorporación da Perspectiva de Xénero nas Adiccións"

A Asociación ÉRGUETE, en colaboración coa  Concellería de Igualdade-Concello de Vigo”,  organiza o próximo día 18 de setembro de 2019,   a Xornada  Formativa  Incorporación da Perspectiva de Xénero en Drogodependencias II EDICCIÓN.
II Edicion Xornadas incorporacion da perspectiva de xenero nas adiccions Asociacion Erguete

Esta formación é unha acción extratéxica dentro da Entidade, xa que creemos que   para actuar sobre os factores de xénero e crear condicións de cambio que permitan avanzar na construcción da igualdad de xénero, é necesario   que os/as  profesionais  intervintes no campo das adiccións coñezan e apliquen tódalas ferramentas ó seu alcance para acadar tal fin.

É unha xornada que da continuidade a Formación realizada no ano 2018, ¿Importa cómo che vexo? Incorporación da Perspectiva de Xénero nas Adiccións. Contaremos novamente coa experta en Xénero e Drogas, Patricia Martinez Redondo, Educadora Social e Antropologa.

As xornadas terán lugar nas instalacións da Avda, Martínez Garrido nº 21 interior, Vigo. (¿Cómo llegar?)

OBXETIVOS:

– Xerar reflexión sobre o impacto que a variable xénero exerce no traballo levado a cabo nos proxectos e programas de atención ás adiccións.

– Comprender as diferenzas de xénero no consumo problemático de drogas.

DESTINATARIOS:

Profesionais que desenvolvan o seu traballo no ámbitos sanitario, psicolóxico, traballo social, educación social, ou integración social con persoas afectadas por conductas adictivas.

CONTIDOS:

1. Aspectos a incorporar desde perspectiva de xénero na intervención con mulleres con problemas de adiccións.

1.1 Propostas para programas de tratamento e redución de danos

1.2 Propostas para programas de prevención

2. Introdución ao traballo con homes e adiccións desde perspectiva de xénero. Claves a ter en conta.

3. Introdución a elementos claves da perspectiva de xénero na planificación de proxectos.

Descarga el programa