De acuerdo con la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la Información Pública y Buen Gobierno, en esta sección ponemos a disposición toda la información relativa a las subvenciones concedidas a la Asociación Érguete.

Subvención para a contratación de traballadores desempregados en entidades sen ánimo de lucro, cofinanciada nun 91,89 % polo Fondo Social Europeo e a Iniciativa de Emprego Xuvenil, a través do Programa Operativo de Emprego Xuvenil.

subvencion contratacion iniciativa emprego xuvenil

Subvención a entidades de iniciativa social sin ánimo de lucro para programas dirigidos a mujeres en situación de especial vulnerabilidad, convocadas por Resolución de 29 de diciembre de 2017, cofinanciadas por el Fondo Social Europeo con cargo al programa operativo FSE Galicia 2014-2020 (SI427A), DOG nº 119 del 22 de junio de 2018.

Resolucion de 8 de junio

Clic encima de la imagen para ver el documento completo

Resolución por la que se concede a la Asociación Érguete una Subvención para el proyecto "COÑECE-DECIDE". Otrogada por la Diputación de Pontevedra.

diputacion pontevedra

resolucion conece decide

Clic encima de la imagen para ver el documento completo

Subvención para la promoción de actuaciones de servicios sociales comunitarios e inclusión social, convocatoria para los años 2017 y 2018 (cofinanciada parcialmente por el Fondo Social Europeo y por el Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional), DOG nº 104 del 2 de junio.

Previsualizacion subvencion Erguete

Vigo 1 junio de 2016

Don Alfonso Rueda, Vicepresidencia e Conselleria de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, asinou o día 9 de maio de 2016 xunto a presidenta da Asociación de Axuda ao Toxicómano Érguete, Carmen Avendaño, a renovación da colaboración co Programa de Formación e Integración Social da entidade.
O Goberno galego destinará 36.000 euros ao proxecto, que xa leva varios anos en marcha.
O programa está destinado a persoas con problemática legal, delincuentes primarios en período de suspensión de condena, cun baixo índice de perigosidade, e que teñan ademais un nivel medio-alto de motivación para o cambio.